25 september 2021

Munkavle


 












Titel:
Munkavle

Författare: Sofie Sarenbrant
Format: Inbunden
Utgiven: 2021
Förlag: Bookmark förlag
Betyg: 5/5

När jag började läsa boken så kunde jag inte sluta. Men jag fick efter en stund ta en paus för det blev så känslosamt och jag hade väldigt svårt att ta in det Sofie varit med om och alla andra som är/varit drabbade. Det här är en mycket viktig bok och du är så stark och modig som valde att berätta din historia.

Du skriver så äkta, rakt, ärligt och modigt om det hemska som hände. Otroligt starkt! Sen fällde jag några tårar till, då du berättade om hur du träffade din prins och den kärlek som ni har till varandra ❤
Jag säger som dom flesta redan sagt:
Lägg skulden och skammen hos förövaren där den hör hemma ❤

Inga kommentarer:

Spelet - Off Campus 1

  Titel: Spelet – Off Campus 1 Författare: Elle Kennedy     Utgiven år: 2021 Sidantal: 405 Förlag: Bookmark 📖 Hannah Wells har änt...

Populära inlägg