18 september 2023

Uppvaknandet – Vägen till spirituell frihet

 













Titel: Uppvaknandet – Vägen till spirituell frihet
Författare: Andreas Larsson

Utgiven år: 2022
Sidantal:
140
Förlag: Lava
Recensionsexemplar

📖
Uppvaknandet är en handbok i att bli en mer medveten och närvarande människa. Den peppar, lyfter, ifrågasätter och speglar dig. Den inspirerar dig till att följa dina drömmar och ger dig mer kunskap om dig själv. Målet är att få dig att må så bra du bara kan. När du är i linje med vem du verkligen är bortom alla påhittade personligheter du satt på dig, väntar ett liv du inte trodde var möjligt. Ett liv där du har full tillit och tillgång till universums flöde. Ett liv där tillåtelse, tålamod och tacksamhet är ledorden. Ett liv där överflöd inte är en myt. Välkommen att vandra vägen till spirituell frihet.
__________


Jag lever själv i harmoni i livet så jag visste redan om det mesta men lite nytt fick jag lära mig så det var intressant läsning!

Man får många kloka råd, visdomar och tankar i den här boken. Den är välskriven och lättläst.
Boken peppar dig och inspirerar. Ger dig mer kunskap om dig själv och att följa dina drömmar.
Jag läste bara ett par kapitel åt gången för att lättare reflektera över det som står i boken.
Det finns även lite tips på olika övningar man kan göra. Jag tar med mig många kloka ord från den här boken!
Andreas skriver i boken att  ”Livet är för kort att levas"! och det kan jag verkligen hålla med om
💕

Tack  @uppvaknandet.nu för frågan om att läsa din handbok.❤️

__________


Inga kommentarer:

Segla på ett moln

  Titel: Segla på ett moln Författare: Birgitta Bergin Utgiven år: 2024 Sidantal: 354 Förlag: Piratförlaget Recensionsexemplar ...

Populära inlägg