19 juni 2024

En av oss måste dö

 













Titel: En av oss måste dö
Författare: Johanna Sernelin
Utgiven år: 2024
Sidantal: 288
Förlag: Lind & Co
Recensionsexemplar
📖
Elin försökte skilja sig från Andreas - hon hade mött en annan och blivit gravid. Ändå står hon nu åter där allt började. Hos Andreas, och äktenskapet hon aldrig kom undan. Människor har en tendens att dö omkring Andreas , säger polisen. Men det är väl inte Elins fel? Samtidigt som våldet trappas upp, förskjuts även Elins moraliska gränser. För hur ska hon annars fly Andreas? Han kommer aldrig låta henne gå utan en strid. En av dem måste dö, och det ska inte vara hon.
En av oss måste dö är den nervkittlande fortsättningen på Alla mord jag begått. En relationsthriller om hur långt man är villig att gå för frihet - skulle du döda för den?
__________
Spännande bladvändare!
WOW! Den här boken är verkligen lika nervkittlande och spännande som den första boken.
Ännu en gång så har författaren lyckats med att skriva en nervkittlande och spännande story som biter tag i mig och håller mig kvar till sista sidan.
Boken är välskriven med ett språk som flyter på bra. Lagom långa kapitel som gör att jag bara vill läsa ett kapitel till och ett till för att det är såå spännande 🤩
Handlingen tar flera oväntade vändningar så man sitter som på nålar. En otroligt skickligt upplagd story där relationer står i fokus.
Karaktärerna är fint gestaltade och miljöbeskrivningarna är målande. Boken slutar med en riktig cliffhanger så nu väntar jag med spänning på nästa bok 👌
Missa INTE den här bokserien!
Omdöme: ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️/5
Tack så mycket @johannasernelin för att jag fick möjligheten att läsa den här spännande fortsättningen 😍🙏
__________

Inga kommentarer:

Revor av ljus

  Titel: Revor av ljus Författare: Jenny Elfving Utgiven år: 2024 Sidantal: 360 Förlag: Historiska media 📖 Den ensligt beläg...

Populära inlägg